Spółka „ART. MADIA” zamierza wejść na rynek reklamowy z całkowicie nową formą reklamy wew .jaką jest reklama dla małych i średnich firm na słupach obrotowych stawianych w miejscach natężonego ruchu publicznego jak supermarkety , multikina lub dworce.
Podstawowym celem działania firmy jest zapewnienie stabilności i jakości dostarczanych wyrobów i usług , satysfakcjonujących klienta a tym samym zapewnienie długotrwałych zysków w przyszłości. Działania te umożliwią powiększenie stanu zatrudnienia osobom operatywnym pragnącym prowadzić własną działalność przy współpracy z naszą spółką .
Kapitał spółki tworzony jest przez założycieli spółki , czyli:
– Właściciela Firmy „SOCHA ‘Neon Styl-Reklam Sp. z o.o. – Zbigniewa Socha- 50% udziałów,
– Prezesa Rajko Kverh i V-ce Prezesa „KARAT „ Sp. z o.o. – 50% udziałów.
Inwestycja jest wspólnym przedsięwzięciem firm założycielskich , dlatego też pozycja finansowa jest odzwierciedleniem zysków i strat za 2000 rok tych firm .
Obie firmy zakończyły rok 2000 z wynikiem pozytywnym.
Po analizie finansowej dynamika zysków za ostatnie 2 lata w tych firmach wykazuje dużą tendencję wzrostową.
Należy zarejestrować spółkę w sądzie właściwym dla siedziby półki.
Opracować pełną dokumentację i głosić do rejestru zastrzeżonego wzoru użytkowego w Urzędzie Patentowym.
Opracować umowę porozumienia współzałożycieli oraz ich podział zysków.
Opracować wzory umów dot. Przedstawicielstwa i dystrybucji .
Przygotować wzory umów dzierżawy pomieszczeń biurowych jak i miejsc ustawiania słupów reklamowych .